FANDOM

Logo GrimOTS.png

Dwaj Godzi: Blady i Grim90

"Grim OTS przedstawia Ziemię po roku 2012. Wbrew przypuszczeniom, świat nie zakończył swego istnienia. Słońce wykazało hiperaktywnośći doprowadziło do przebiegunowania Ziemi. Pole elektromagnetyczne zanikło na wiele lat. Część świata znalazła się pod wodą, a istoty ją zamieszkujące przeszły wiele niespodziewanych mutacji oraz chorób, spowodowanych przenikaniem szkodliwych cząsteczek słonecznych. Przeżyli ci, którzy przenieśli się do podziemi. Życie ludzi cofnęło się w dokonaniach o kilka tysięcy lat. Wszystkie maszyny uległy zniszczeniu z powodu przepięć. Wraz z garstką pozostałych przy życiu ludzi, na Ziemi żyją teraz przeraźliwe istoty, które przystosowały się do życia nawet w najbardziej niekorzystnych warunkach. Niektóre za swoje miejsce uznały powierzchnię Ziemi, inne podziemne korytarze, inne zaś piekielne, ciemne czeluści. Świat budowany jest od nowa, gdyżwcześniejsze państwa zostały pochłonięte przez ogień. Powstająpierwsze drewniane miasta - osady, rozwija się prowizoryczne rolnictwo. Ludność musi toczyć ciągły bój z dzikimi plemionami barbarzyńskimi i istotami które walczą o swoje miejsce na Ziemi."

Główne założenia Edytuj

"Głównym założeniem przy tworzeniu Grim OTS było zrobienie czegoś nieprzeciętnego, szczególnie przyciągającego. Czegoś co dostarczy wam wielu przeżyć i radości ze zdobywania nowych umiejętności, przedmiotów oraz miłego spędzania czasu wraz z przyjaciółmi. Naszym poprzednim dziełem był Serwer "Grim World", chcieliśmy jednak zrobić coś jeszcze bardziej ambitnego i wyrafi- nowanego. Nad tą wersją pracujemy od 25 czerwca 2009 roku. Parametry zdobywania doświadczenia itp. ustalane będą podczas beta testów, jednak wiemy że będą one w granicach x5 – x9. Mapa grywalna, nie zachwyci was stosami śmieci i ozdób. Posiadamy własnego clienta więc niech was nie zdziwią nowe grafiki."

Tak zapowiada się najlepszy OTS ostatnich lat. więcej

Więcej z Fandomu

Losowa wiki